به وردپرس خوش آمدید. این اولین نوشته‌ی شماست. این را ویرایش یا حذف کنید، سپس نوشتن را شروع نمایید!

بعد از رونمایی از moto Z؛ باریکترین گوشی پرچمدار جهان در اوایل مهر ماه و همچنین اعلام رسمی حضور قانونی محصولات موتورولا در ایران توسط شرکت هماتلکام، این بار نوبت به سفرهای استانی رسید.
موتورولا قصد دارد با استفاده از توانایی‌های هماتلکام و سابقه این شرکت در بازار، جایگاهش را در فروش محصولات خود ارتقا دهد و با اتکا به گوشی‌های با کیفیت و پیشرو، سهم بیشتری از بازار ایران را در اختیار بگیرد.

در پی این هدف، چندی پیش (13 و 20 بهمن ماه) شرکت هماتلکام به عنوان نماینده رسمی محصولات Lenovo، Motorola و Zuk، دو گردهمایی بزرگ با فروشندگان موبایل در شهرهای اصفهان و شیراز برگزار کرد.
در این دو مراسم، شرکت هماتلکام علاوه بر توضیح در خصوص ورود قانونی محصولات به ایران و گارانتی 18 ماهه گوشی‌های موبایل و همچنین سیاست‌های فروش، از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خود در دو استان اصفهان و شیراز نیز به طور رسمی رونمایی کرد.

در حال حاضر شرکت هماتلکام بیش از 25 مدل از گوشی‌های Lenovo، Motorola و Zuk را به همراه 18 ماه گارانتی رسمی عرضه می‌کند.

دو ماه و نیم پس از اینکه هماتلکام اعلام کرد نماینده رسمی تلفن های همراه موتورولا در ایران شده است، مراسم رونمایی از گوشی‌های پرچمدار این برند که ایران برگزار شد؛ ظاهرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کشورهای دیگر.

لنوو چندی پیش گوشی های MOTO Z و MOTO Z paly را معرفی کرد. تلفن هایی هوشمند ماژولاری که البته در نمایشگاه های مختلف با اقبال روبرو شدند.

هماتلکام حدود ۸۰ روز پیش اعلام کرد به‌زودی گوشی‌های جدید شرکت لنوو و موتورولا را وارد ایران می کند. شب گذشته MOTO Z و MOTO Z paly پرچمداران موتورولا در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی شدند.

مدل Moto Z با ضخامت ۵.۲ میلی‌متری یکی از باریک‌ترین پرچم‌داران موبایل دنیا شناخته می شود و البته سبک وزن هم هست؛ ۱۳۶ گرم. این گوشی ۵.۵ اینچی همانند سایر پرچم‌دارهای امسال از تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و با ۴ گیگابایت رم وارد بازار می‌شود. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی توانایی فیلم‌برداری ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم برثانیه دارد و دوربین جلوی این محصول هم ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 است. روی این گوشی یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است.

برای مشاهده متن کامل گزارش به وب‌سایت خبرگزاری خبرآنلاین (اینجا) مراجعه نمایید.

شرکت هماتلکام طی برنامه خبری با حضور اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پالاس تهران از جدیدترین گوشی‌های موتورولا موتو Z و موتو Z Play به همراه ماژول‌های مختلف رونمایی کرد.

در ابتدای این سمینار” شهرزاد احتشام زاده” مدیر مارکتینگ هماتلکام ضمن خودش آمدگویی به حاضرین گفت: سرانجام گوشی‌های موتورولا از طریق قانونی به ایران رسید. این کمپانی در سال ۱۹۲۸ کار خودش را شروع نمود و در سال ۱۹۳۰ اولین رادیوها برای خودروها را اختراع کرد. واکی تاکی و پیجرها از دیگر اختراعات موتورولا هستند. وقتی صحبت از استانداردهای موبایل می‌شود، تنها نامی که به میان می‌آید، موتورولا است.
موتورولا حتی به ماه هم رفته است. پس از آنکه نیل آرمسترانگ به ماه رفت، مخابره پیامش از طریق تجهیزات موتورولا انجام گرفت. در حال حاضر موتورولا بخشی از لنوو است. امروز ما اینجا جمع شدیم تا از پرچم‌دار موتو زد و موتو زد پلی رونمایی کنیم.
سپس از مهندس شاهین، مدیر عامل هماتلکام دعوت کرد تا برای ایراد سخنرانی بر روی صحنه بیاید. فرد اول هماتلکام، صحبت خودش را با یک حدیث از پیامبر اکرم آغاز کرد و گفت: « بازرگانی که امین و راستگو باشد، در روز قیامت با شهدا محشور می‌شود. » این امر نشان می‌دهد کار بازرگانی بسیار سخت است! زمانی که موتورولا در ۱۲ شهریور ماه محصولات خودش را ریلیز کرد، ما چند روز قبل از آن، نمونه دستگاه را گرفته و محصول را به سازمان تنظیمات مقررات رادیویی برای تست‌ها دادیم و خوشبختانه هم‌زمان با ورود این محصولات به گمرک، تست‌های آن نیز مورد تایید قرار گرفت.

برای مشاهده متن کامل گزارش به وب‌سایت خبرگزاری تابناک (اینجا) مراجعه نمایید.

هما تلکام نماینده رسمی موتورولا در ایران، ورود گوشی های Moto Z و Moto Z Play را به بازار کشور اعلام کرد.

در ابتدای این سمینار، شهرزاد احتشام زاده، مدیر مارکتینگ هماتلکام ضمن خودش آمدگویی به حاضرین گفت: سرانجام گوشی‌های موتورولا از طریق قانونی به ایران رسید. این کمپانی در سال ۱۹۲۸ کار خودش را شروع نمود و در سال ۱۹۳۰ اولین رادیوها برای خودروها را اختراع کرد. واکی تاکی و پیجرها از دیگر اختراعات موتورولا هستند. وقتی صحبت از استانداردهای موبایل می‌شود، تنها نامی که به میان می‌آید، موتورولا است.

موتورولا حتی به ماه هم رفته است. پس از آنکه نیل آرمسترانگ به ماه رفت، مخابره پیامش از طریق تجهیزات موتورولا انجام گرفت. در حال حاضر موتورولا بخشی از لنوو است. امروز ما اینجا جمع شدیم تا از پرچم‌دار موتو زد و موتو زد پلی رونمایی کنیم.
سپس از مهندس شاهین، مدیر عامل هماتلکام دعوت کرد تا برای ایراد سخنرانی بر روی صحنه بیاید. فرد اول هماتلکام، صحبت خودش را با یک حدیث از پیامبر اکرم آغاز کرد و گفت: « بازرگانی که امین و راستگو باشد، در روز قیامت با شهدا محشور می‌شود. » این امر نشان می‌دهد کار بازرگانی بسیار سخت است! زمانی که موتورولا در ۱۲ شهریور ماه محصولات خودش را ریلیز کرد، ما چند روز قبل از آن، نمونه دستگاه را گرفته و محصول را به سازمان تنظیمات مقررات رادیویی برای تست‌ها دادیم و خوشبختانه هم‌زمان با ورود این محصولات به گمرک، تست‌های آن نیز مورد تایید قرار گرفت.

برای مشاهده متن کامل گزارش به وب‌سایت خبرگزاری موبنا (اینجا) مراجعه نمایید.

مراسم رونمایی از پرچمداران جدید موتورولا توسط شرکت هما تلکام در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید. در این مراسم از جدید ترین پرچمداران موتورولا به همراه ماژول های تخصصی آنها رونمایی شد و فرصت مناسبی نیز برای تست قابلیت ماژول ها فراهم گردید. گوشی هوشمند موتورولا MOTO Z با ضخامت ۵.۲ اینچ در حال حاضر باریک ترین اسمارت فون پرچمدار جهان به شمار می رود و حس بسیار خوشایندی هنگام در دست گرفتن آن خواهید داشت. بهره گیری از رنگ بندی جذاب و بدنه با کیفیت به شما اطمینان خاطر می دهد که با یک اسمارت فون حرفه ای و با دوام روبرو هستید.

موتورولا MOTO Z به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل با تراکم ۵۳۵ پیکسل در هر اینچ مجهز است که این صفحه نمایش ۷۲ درصد از بدنه گوشی در بر گرفته است. محافظت از صفحه نمایش بر عهده گوریلا گلس ۴ قرار گرفته تا خیالتان از نظر خط و خش و تا حدودی از آسیب های ناشی از برخورد اجسام راحت باشد. قدرت MOTO Z توسط چیپ ست اسنپ دراگون ۸۲۰ صورت می گیرد و این چیپ ست شامل پردازنده چهار هسته ای با هسته های Kryo (دو هسته با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و دو هسته با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز) به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 530 می شود. همچنین ۴ گیگابایت حافظه رم برای MOTO Zدر نظر گرفته شده و دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به عنوان حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار دارد. با وجود عدم پشتیبانی بسیاری از پرچمداران از کارت حافظه Micro SD، اما موتورولا همچنان به اعتقادات خود پایبند است و می توانید یک کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت روی MOTO Z نصب کنید.

برای مشاهده متن کامل گزارش به وب‌سایت تخصصی ترنجی (اینجا) مراجعه نمایید.

شب گذشته در مراسمی که شرکت هماتلکام به عنوان نماینده رسمی موتورولا در ایران برگزار شد این شرکت ورود رسمی گوشی‌های Moto Z و Moto Z Play را به همراه ماژول‌ها اعلام کرد.

همان‌طور که پیش از این نوشته بودیم شرکت هماتلکام پیش از این گوشی‌های موتو زد و موتو زد پلی را پیش‌فروش کرده بود و حالا همزمان با عرضه این گوشی‌ها به خریداران، هماتلکام عرضه رسمی آن‌ها به بازار را نیز اعلام کرده است.

در این مراسم که در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد ابتدا مهندس فردشاهین مدیرعامل شرکت هماتلکام گفت: ما قصد داشتیم گوشی‌های موتو زد موتورولا را همزمان با عرضه جهانی به ایران عرضه کنیم. محموله هفته اول مهرماه وارد گمرک ایران شد و پس از آزمایش‌های ابتدایی و ترخیص حالا افتخار داریم با وجود هزینه‌های ترخیص و مالیات بر ارزش افزوده این گوشی‌ها را بسیار نزدیک به قیمت جهانی و حتی در برخی موارد کمتر از آن از هفته آینده در نمایندگی‌های خود به فروش برسانیم.

آقای فردشاهین همچنین اعلام کرد با توجه به برآورد نیاز 60 تا 100 هزار دستگاه آیفون برای ایران شرکت هماتلکام مجوز وارد کردن این گوشی را نیز به دست آورده و این تا پایان سال چند مدل از گوشی‌های آیفون را نیز با گارانتی هماتلکام و قیمت مناسب وارد بازار خواهد کرد.

برای مشاهده متن کامل گزارش به وب‌سایت خبری فارنت (اینجا) مراجعه نمایید.

روز گذشته در مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران شرکت هما تلکام نماینده رسمی برند لنوو و موتورولا، از ارائه اسمارت‌فون‌های سری Moto Z به بازارهای داخلی خبر داد. در این مراسم که با حضور مدیران هماتلکام، مدعوینی از سازمان‌های دولتی و خبرنگاران رسانه‌های نوشتاری و آنلاین برگزار شد جزئیاتی از چگونگی ارائه گوشی‌ها و لوازم جانبی این سری همراه با قیمت‌ کالاها در اختیار حضار قرار گرفت و برنامه‌های شرکت برای حضوری موفق در جمع ارائه‌دهنده‌‌گان اسمارت‌فون‌های برتر بازار تشریح شد. شرکت هما تلکام پیش از این در مرداد ماه سال جاری از حضور خود به عنوان نماینده رسمی موتورولا و لنوو در بازارهای داخلی خبر داده بود.

در ابتدای این مراسم شهرزاد احتشامی مدیر مارکتینگ هما تلکام به ارائه توضیحاتی در مورد سابقه و روند شکل‌گیری محصولات موتورولا در زمینه موبایل پرداخت. شرکت موتورولا در سال 1928 تاسیس شده و تولیداتی نظیر رادیوهایی برای خودروهای پلیس، واکی‌تاکی و پیچرها و بالاخره ساخت اولین تلفن همراه در سال 1983 از جمله افتخارات این برند را تشکیل می‌دهند.

برای مشاهده متن کامل گزارش به وب‌سایت تخصصی موبایل دات‌آی‌آر (اینجا) مراجعه نمایید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار برند موتورولا (که هم‌اکنون یکی از زیرمجموعه‌های شرکت لنوو به شمار می‌رود) به‌صورت رسمی و به لطف پیگیری و پافشاری‌های شرکت هماتلکام به‌صورت رسمی وارد ایران شدند. در تاریخ ۱۸ مرداد ماه در نشستی خبری این شرکت از اخذ مجوز و آغاز فرآیند واردات محصولات این برند محبوب به ایران خبر داده و همان‌طور که مسئولین این شرکت قول داده بودند پیش‌فروش دوگوشی ماژولار و پرچم‌دار موتورولا یعنی Moto Z و Moto Z Play از مهرماه آغاز و هم‌اکنون تحویل مشتریان شده است. فروش رسمی محصولات موتورولا نیز از هفته دیگر در تمامی فروشگاه‌های معتبر آغاز خواهد شد.

شرکت هماتلکام در مراسم شب گذشته که در هتل اسپینانس پالاس برگزار شد از ورود پارت اول پرچم‌داران جدید موتورلا یعنی Moto Z و Moto Z Play خبر داد و از این دوگوشی و تمامی ماژول‌های آن به‌صورت رسمی پرده‌برداری کرد. از دیگر خبرهای تعجب‌برانگیز شرکت هماتلکام آغاز فرآیند اخذ مجوز برای عرضه تلفن همراه‌های شرکت اپل یعنی سری محبوب آیفون به‌صورت رسمی و با اخذ تمامی مجوزها از مراجع قانونی بود. این در حالی بود که آقای کریمی (رئیس اتحادیه‌ صنف دستگاه‌های مخابراتی)، آقای محمود سفار (رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت) و آقای احمدی که از مجریان طرح رجیستری هستند نیز در جلسه حضور داشتند.

برای مشاهده متن کامل گزارش به وبلاگ فروشگاه اینترنتی بامیلو (اینجا) مراجعه نمایید.